تابلوهاي فشار ضعیف کشویی

مشخصات تابلوهاي فشار ضعیف کشویی

مشخصات تابلوهاي فشار ضعیف ثابت

تابلوهاى فشار ضعیف شرکت آدلى صنعت ایده به گونه اى طراحى شده است که در محیطهاى بسته قابل نصب مى باشند. این تابلوها تا ولتاژ نامى 690 وات و جریان نامی 6300 آمپر قابل ساخت هستند. در صورت استفاده از این تابلوها در فضاى آزاد ، لازم است به صورت بارانى و با 54 IP ساخته شوند. لازم به یادآورى است که مشخصات فنى قید شده در این جزوه عمومى است و ممکن است با مشخصات خاص تابلوهاى ساخته شده براى پروژه اى معین متفاوت باشد. بنابراین در صورت وجود هر گونه مغایرت، مشخصات مندرج در مدارك ویژه هر پروژه از اصالت بیشترى برخوردار خواهد بود. مطلب دیگر آنکه تکنولوژى به صورت مستمر در حال تغییر و تکامل است . در اکثر مواقع تغییرات با تأخیر قابل توجه در مدارك فنى عمومى بازتاب مى یابد. لذا مغایرتهاى ناشى از این موضوع نیز متضمن مسئولیتى براى شرکت آدلى صنعت ایده نخواهد بود.

استاندارد ساخت تابلوها

تابلوهاي کشویى این شرکت براساس استاندارد IEC-61439-1 و دیگر استانداردهای مرتبط IEC ساخته می شود. استاندارد تجهیزات مورد استفاده در تابلوها، نیز در انطباق با ردیفهاي مختلف IEC می باشند که سازندگان آنها متعهد به رعایت آن می باشند.

درجه حفاظت تابلوها

درجه حفاظت تابلوها مطابق IEC-60529 برای تابلوهای مورد استفاده در فضای بسته indoor از 30 IP یا 42 IP ساخته می شود. تابلوهای مورد استفاده در فضای باز Outdoor دارای 54 IP می باشند.

رنگ تابلوها

جهت رنگ آمیزي برروي قطعات مربوط به تابلو هاي ساخت این شرکت، از عملیات رنگ پودري به روش استفاده میشود و قطعات پس از گذراندن مراحل چربیگیري، Powder coating الکترواستاتیک فسفاته، توسط تجهیزات پاشش پودر رنگ به طریقه الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و برای پخت با درجه حرارت مناسب به کوره منتقل می گردند. ضخامت این پوشش به طور معمول 120-80 میکرون می باشد. فام معمول مورد استفاده 7032 ( سفید متمایل به سبز ) و در مواقعى 7035 ( سفید متمایل به کرم ) میباشد. در رنگ پودرى ، برخلاف رنگ مایع ، دست تولید کننده براى داشتن انعطاف در تغییر فام رنگ چندان باز نمیباشد .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =

اسکرول به بالا